Colecția CROPS a fost realizată într-un proces experimental NON-PROFIT, având ca scop colectarea și analiza datelor din întregul proces de producție, de la schițele inițiale până la experiența clientului final. Tiparele și confecțiile au fost realizate manual de NAGUN Atelier din Sibiu, România, utilizând și materiale reciclate și deșeuri provenite de la designeri consacrați precum Ioana Ciolacu și NAGUN. De asemenea, gențile din colecție au fost dezvoltate în colaborare cu maestrul Lucian Sopa, un expert în designul de lux care a lucrat cu branduri internaționale prestigioase. Producția ambalajelor a inclus matrițe de tăiere reciclate și materiale din deșeuri, iar întregul proces de realizare a proiectului subliniază angajamentul FEERIC HUB față de sustenabilitate.

Campania media pentru proiectul CROPS a fost realizată de o echipă de profesioniști și aliniată viziunii strategice a FEERIC HUB. Direcția creativă a fost asigurată de Landiana Cerciu, iar conținutul vizual a fost realizat de Florin Opriș ambii asistați de Andrada Munteanu și Alin Lazăr. Conceptul de beauty a fost creat de Jacqueline Barth pentru modelul campaniei, Daria Ignat, iar Adrian Murgea de la Marc Media s-a ocupat de realizarea materialului “making of”, în timp ce întreaga producție a fost coordonată de Mitichi Preda, președintele FEERIC HUB.